Look who's back

Tillbaka i Stockholm igen. Helgen på västkusten var kul och välbehövlig. I fredags landade jag i Halmstad, åkte direkt till Ullis födelsedagsfest där det bjöds på god mat, fina tal och dans. Nånstans där på natten tiggde jag till mig en sovplats hos Helena som hade både nattamat och goda råd till övers.

På morgonen låg jag och rullade tummarna i väntan på att Helena skulle vakna så att vi kunde gå ner på stranden. Solen sken och brunch vid havet passade alldeles utmärkt. Har bara några av bilderna här, resten ligger på jobbdatorn.

Jag hann hem till Helena för att duscha av mig sanden innan jag träffade Jessica nere på stan. Vi tog en promenad förbi Galgberget och sen försvann några timmar på Morfars. Härligt!

Planen var att jag skulle träffa Babs och Sara för en middag, men tyvärr var de sjuka båda två. Istället hade jag en skön Melodifestivalkväll tillsammans med Helena och en kompis till henne.

Söndagen kom och det var dags för en avstickare till Göteborg innan jag skulle åka hemåt igen. Strosade runt på stan, shoppade och sen hem till Tessan, Alex och Carro kom dit. Det var klassiskt söndagsslappt; pizza och film. Det låter ju inte särskilt spännande, men tro mig, det var recis vad som behövdes.

Är inte helt med på banan än men alla söta, stöttande sms, telefonsamtal och mail gör att jag är på rätt väg, tack alla underbara vänner som befinner sig på olika ställen i detta avlånga land!


        

Bild 1: Footprints in the sand
Bild 2: Goda utsikter
Bild 3: En lååång strand
Bild 4: Felexponerat men fint ändå
Bild 5: Lifesaver
Bild 6: Jakten på det perfekta sandkornet?
Bild 7: Jessica pausar i den branta och långa trappan upp till Galgberget
Bild 8: Och så stannade vi till för att hugga lite ved. Blev inte ens svettiga.
Bild 9: Hopp!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhh, you back! Ser ju alltid fram emot att knappa mig in på din blogg =)

2009-03-19 @ 15:07:14
Postat av: Jasmine

Vad skönt att det iaf finns minst en person som roas av den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback