Varierad kost

Det är helt livsfarligt (och rätt dyrt i längden) att bo där jag bor om man känner sig trött på vägen hem från jobbet och inte har någon lust att laga mat.

På vägen från tunnelbanan passerar jag hur många matställen som helst;

2 thai 
1 indisk 
1 amerikansk
3 O'Learysliknande ställen,
2 pizzerior 
1 McDonalds 
Food court där det finns massa olika ställen att välja på (thai, spicy wok, sushi, kebab, hamburgare, grillat, persiskt, pizza, pasta, sallad).


Nu har jag bara räknat de som ligger på min gata och som jag passerar på vägen hem, fortsätter jag ett per 100 meter förbi min port så går jag förbi 1 thai, 1 sushi och 1 pizzeria till. 


Tror ni att man blir sugen på att ställa sig vid spisen? Nä, just det.


Det är därför jag har ätit sushi två gånger den här veckan. Bara därför. Inte alls för att jag har utvecklat något slags beroende.


Lovar.


Herders.


Typ.


Kommentarer
Postat av: linda

jag tror mitt sushi behov avtog efter jätte sushin i gbg faktiskt, det blev så mycket. Tänkte säg aatt jag inte ätit det sen dess men sen kom jag på att det blev ju några bitar på kina bufén vi åt =) Vad ska du göra i helgen? Pök

2009-03-06 @ 11:21:47
Postat av: Jasmine

Jag ska äta super-sushi nästa helg!



Ikväll blir det slappt, kolla på let's dance och äta chips, typ. Imorn vet jag inte riktigt, mamma och pappa kanske skulle komma ner nåt men det är inget bestämt. Vad ska du göra?

Postat av: linda

Ikväll är det jobb till kl 20 sen är det väl samma här chips framför tv =) fast jag vill helst ha cholkad känne rjag... :) Jag kanske ska till elin i helgen...men e ju så dyrt att åka stockholm nu för tiden...bläää men hon flytta rju snart så e sista helgen, på måndag e det dags. tänkte vi kanske kunde ses nått om jag åker. bla bla hörs

2009-03-06 @ 16:15:27
URL: http://lindsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback