Gu vad glad jag blev!

Idag fick jag höra en nyhet som fick mig att börja gråta vid bröddisken på Konum. Men som tur var så var det enbart lyckotårar. Det var Tessan som ringde för att berätta att Andreas har friat och de ska gifta sig! Efter att ha snyftat i säkert tio minuter (lättrörd är mitt mellannamn) så lyckades jag pipa fram ett grattis till slut. Är så otroligt glad för deras skull, två så underbara människor förtjänar verkligen all lycka.

Stort, stort grattis till världens finaste Therese och Andreas!

 

Jag ska redan nu börja ladda upp med näsdukar inför bröllopet för jag har en känsla av att jag kommer vara som en vattenspridare i kyrkan =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Therese!

Haha vattenspridare

2009-05-02 @ 06:03:33
Postat av: Therese

Du är sååå söt Jasmine! =) Nästa gång det är något stort att berätta ska jag planera det lite bättre.. annars kanske du aldrig kan gå in på Konsum igen haha.



Tack så mycket Linda!

2009-05-03 @ 01:16:01
Postat av: Nina

Åh vad kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback