Bästa brunchen

Brunchen med pappa blev väldigt lyckad! Vi åt gott, lyssnade på mysig musik, strövade runt på söder, kollade i second hand-butiker, läste bostadsannonser bara för att se vem som kunde hitta flest särskrivningar och felstavningar. Gjorde sånt som vi tycker är kul helt enkelt =)

Jag berättade om mitt första besök i Stockholms konserthus, var där på jobb i fredags och såg bla. Alcazar. Pappa har också varit där, fast han såg The Doors. 1-0 till pappa.

När vi satte oss på bussen, respektive tunnelbanan, så hade båda tårar i ögonen, fast det var sånna där lyckotårar som man får när allt känns så himla och bra och man är helt tillfreds med tillvaron. Och det är något jag och pappa är experter på - lyckotårar.


Pappa avslutar brunchen med en kaffe i solskenet


Mosebacke kör jazzbrunch varje helg fram till midsommar. Helt ok mat, tonfiskröran var fantastisk!


Nya skorna - som mjukisbyxor fast för fötterna


Precis ätit glass vid Medis


Det blåste hårda men varma vindar


Staty på busstaket?

Kommentarer
Postat av: josefin

mysigt =)

Postat av: Linda

Pappas flicka!

Mujukisbyx-skorna har jag oxå spanat på länge. Kankse måste ha ett par nu. =)

2009-05-10 @ 19:30:14
URL: http://lindsing.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Bästa skoköpet på länge - köp!

2009-05-11 @ 10:38:16
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback