Vidare

Det var med nöd och näppe jag orkade hålla mig vaken genom hela röstningen igår, fick spärra upp ögonen med hjälp av fingrarna där i slutet. Den här pensionären går gärna och lägger sig vid 22 på vardagskvällarna.

Skönt att Sverige gick vidare! Var mycket stolpskott med tycker jag, ringde väl Linda 2-3 ggr bara för att jag var så upprörd.
Kul att Portugal gick vidare också, den låten gillade jag. Hade läst mycket om Finlands bidrag innan men den imponerade inte. Det gjorde däremot Island.

Tveksamt om jag kommer hålla mig vaken genom hela semifinal 2 så det blir en del bidrag som jag inte känner igen på lördag. Då blir det seriöst tv-tittande med egen poängbedömning. Ses då i Uppsala =)

Kommentarer
Postat av: linda

Mm bra där att sverige var i kuvert nr 2 så kunde jag släcka ner tv och lägga mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback