Lämplig lektyr

Hur härlig är inte den där känslan som infinner sig varje år ungefär vid den här tiden? Ni vet när man för första gången hör fågelsång och ser hur det ljusnar när man är på väg hem från krogen. Det är så härligt att man inte ens känner skavsåren från de nya vårskorna som man har fått efter att ha dansat halva natten.

Yes, det var en bra långhelg som inleddes med valborgspicknick och avslutades med söndagsfilmen på 3:an. Däremellan har jag njutit av solen, druckit rosé, grillat och läst ut sex stycken böcker.

Det låter ju lite imponerande, sen att varje bok bara var på ca 250 sidor behöver vi ju inte nämna, sex stycken låter mycket tyngre. Och så kan ni gärna få tro att det enbart var klassiker och verk av nobelpristagare som jag har plöjt igenom. Jorå, så är det, för alla vet väl att Margit Sandemo har fått Nobelpriset?

Här skulle det vara en bild där jag ligger på gräsmattan och läser i solen, men tydligen så funkar inte det att ladda upp bilder just nu så ni får använda er fantasi.

Kommentarer
Postat av: Danne

fantasi eller mardröm? :p

Postat av: Jasmine

I min värld så är bokläsning på gräsmattan en behaglig upplevelse, långt ifrån mardröm.

2009-05-05 @ 14:53:53
URL: http://shazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback