Fredag redan?

Precis som resten av Europa kan jag inte sluta tralla på Norges bidrag. Ser fram emot lördag!

Men först är det fredag och den kommer blir minst lika bra. Blir en vit outfit för min del, är ju oskuldsfull som få.

Tänkte också lite längre än näsan räcker och hade på mig andra kläder under lunchen för det kan knappast finnas någon över 5 års ålder som spiller lika mycket som jag. Inte faller det i knät heller eller ner på golvet, har ju två stycken stötdämpare som alltid får ta smällen så att jag allt som oftast har en fläck i som sitter i brösthöjd.

Ska bli kul med bio och fest, jag vill ha champange till mina popcorn tack.




Kommentarer
Postat av: Danne

Ska du dricka skumpa och äta popcorn, du har ju då smak...jag lagade faktiskt maten igår, nästa gång kanske du blir bjuden :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback