Grilla

Rätt låt vann! Synd att Sverige hamnade så långt ner på listan, Malena förtjänade verkligen ett bättre öde. Jag tycker att det var roligast att Johan tippade Litauen som vinnare, ett bidrag som t.o.m placerade sig sämre än Sverige.

Imorgon åker jag till Göteborg :) Har inte riktigt löst det än hur jag ska få med mig fiskespöt.

Btw. Tänkte grilla lite på min bakgård den 30 maj. Kom gärna förbi, släng ett stycke kött på grillen och så kan vi väl avsluta det hela med en utgång sen. Välkommen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Spikat. Vi ses då, men du vet att jag blir sen...

Postat av: Nina

Jag har personalfest den 30:e, tyyypiskt!! Men jag hoppas det kommer fler tillfällen!

2009-05-19 @ 20:13:57
URL: http://ninamagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback