Väderstreck+berg

Jag brukar gå in på unt.se för att läsa Stefans blogg. För ett tag sen så dök det upp en ny blogg i deras lista:

 

Jag har lite namnproblem och tror att den där Susanne Westberg är svenskan som suttit i fängelse i USA. Tycker att hon verkar vara en kul typ eftersom hon tydligen ser på hela fängelsevistelsen som en semesterresa till Malta. Men sen så tycker jag att det är lite lustigt att hon får sitta och blogga från fängelset. Kollar upp det och inser mitt misstag, hon som sitter i fängelset heter ju Annika Östberg.

Men när man tittar på bilderna på de båda brevid varandra och lägger till det faktum att båda heter väderstreck+berg i efternamn så är det väl inte så konstigt att jag tog fel?






Kommentarer
Postat av: Tove

Såg lite lika ut också.

2009-05-15 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback