Böcker i stora lass

Idag hämtade jag ut ett stort paket från Adlibris. Klickade in där när jag såg att de hade pocketkampanj (3 för 99:-). "Åhh, tre nya böcker, det är jag värd" tänkte jag.

Klickade hem nio stycken till slut. Fast det är jag ju också värd kan jag tycka :)

Det blev en blandning av deckare, faktabok, humor, samhällsskildring, chiclit och språkvård. Utrymme för kultur, kunskap och trams med andra ord. För att täcka in allt det där krävs faktiskt nio stycken böcker. Sådetså.


Från bakre raden:

Pepparkakshuset - Carin Gerhardsen
Svåra ord - Eskil Källquist
I en annan del av Bromma - Martina Haag
Nobels testamente - Liza Marklund
Hemlös - med egna ord - Antologi
Stella & Sebastian - Jenny Leeb
Jack Uppskäraren - Glenn Lauritz Andersson
Komma rätt, komma fel och komma till punkt - Lynne Truss och Eva Halldinger
Brev till samhället - Eric Ericson


Kommentarer
Postat av: Ketchupmamman

Jag tar tacksamt emot en spotifyinbjudan!

Postat av: Emma

faller jack the ripper under deckare? :)

2009-11-28 @ 13:25:59
URL: http://emmasnya.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Nää, det är mer faktabok över den, går igen de olika teorierna och hur de har utvecklats utifrån det preskriberade materialet som släpptes 2008. Ska ha den som tunnelbanebok så det kommer nog ta ett tag innan jag är klar med den.

2009-11-28 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback