Till helgen ska jag se till att må bättre

Mår bättre nu i magen, men är fortfarande helt slut. Har ju haft magkatarr flera gånger tidigare, men bara en gång förut har det varit så illa att jag varit tvungen att uppsöka sjukhuset och aldrig har den kommit så plötsligt som den gjorde i lördags.

Tar det lite lugnt med träningen den här veckan och vilar så mycket jag kan för till helgen ska jag vara helt återställd. Då åker jag nämligen till Göteborg. Som jag längtar!

Det blir roadtrip ner, Tessan vi hinner väl med lite vanligt soffhäng på fredagen? Shopping på lördagen, jul på Liseberg på eftermiddagen och på kvällen det fortsätter med vindsfest och utgång. Nästan hela MKV är på plats på festen vilket såklart gör att det kommer bli extra kul att komma ner. Sätter en peng på att mitt värdfolk är lite bakis på söndagen så då finns det utrymme för mera soffhäng innan det är dags att fara hem igen.

Sa jag att jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback