Shoppelishopp

Modebloggsdags!

Nu har jag hittat min nyårsklänning. I takt med att kilona försvinner så behövs det nya kläder så jag var nere på stan idag, var i desperat behov av byxor. Kom inte hem med några byxor, däremot en nyårsklänning. Har förstått att paljetter är trendigt nu (varenda plagg man petar på glittrar ju till för att det är paljetter, och åter paljetter överallt, krävs ingen modeguru för att förstå att paljetter is the shit). Fransar var väl trendigt? Funkar det fortfarande? Jag hoppas det för jag tog det säkra före det osäkra, tänkte att när det är nyår kan man inte chansa, då måste man köra med både livrem och hängslen så jag köpte en klänning som har BÅDE paljetter och fransar.




Så nu är klänningen klar, vem kommer bjuda mig på nyårsfest? Passa på nu medan jag fortfarande är helt obokad. Kom igen, var inte blyg inte. Herregud jag säger ja till allt som innebär att jag får ha min glittriga fladderklänning på mig. Lovar att vara den billigaste middaggästen någonsin, all I ask for is kranvatten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin!

Postat av: Tove

Jag vill också ha en nyårsfest!!

2009-11-14 @ 22:32:29
Postat av: armine

Aaaasläcker klänning :D

2009-11-16 @ 21:52:01
URL: http://armine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback