Sitt sa jag

När man tänker på människor som sitter på kontor så tänker man nog oftast på någon som knappar på sin dator, tar viktiga telefonsamtal och skriver under ett och annat papper.

Allt det där stämmer ju på mig.

Fast när man tänker på den där typiska kontorspersonen så brukar nog oftast se en inre bild framför sig av den personen sittanades ordentligt på sin stol, med båda fötterna på golvet så att säga.

Tror faktiskt att det är rätt sällan man föreställer sig att den där kontorsmänniskan brukar sitta på sin stol med benen uppdragna i skräddarställning.

Men bara här i bloggen jag bjuda er på en kik hur det egentligen ser ut under mitt skrivbord.



Jasmine - hon som vågar utmana fördomarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback