Tid att lära

Idag har jag varit på fotomässan i Älvsjö, det resulterade i ett enormt habegär efter diverse fotoprylar och redigeringsverktyg. Hann med en intressant föreläsning i skönhetsretuschering också. Tänk om dygnet kunde ha lite fler timmar så att jag skulle få tid till att verkligen sätta mig i några dagar för att lära mig min kamera och trixa med bilderna i datorn sen. Men till jul kanske? Då är man ju långledig och förutom själva julfirandet har jag inget inplanerat. Älskar alla röda dagar runt jul och nyår, tar ut fyra dagars semester och blir då ledig 15 dagar i sträck. Vore ju synd och skam om jag inte skulle hinna lära mig nåt nytt om fotografering under den tiden.

Så får det bli, någon gång i jul låser jag in mig tillsammans med min kamera ett par-tre dagar. Gu vad skönt.


Kommentarer
Postat av: Linda

"Då är man ju långledig" sluta skriv man...du får skriva "då är jag ju långledig" för alla är inte lediga.... :P

2009-11-16 @ 06:19:27
Postat av: Jasmine

Tänkte inte på det, men liiite mer ledig är du väl? Eller är det öppet alla dagar?

2009-11-16 @ 09:19:46
Postat av: Nina

Jag är inte mer ledigt under jul än vanligt, har mina två lediga dagar per vecka... det är butikstider det! Värdelöst. Jag vill också ha ett måndag till fredagjobb, 15 dagar är ju semester på riktigt =)

Postat av: Linda

Ne öppet alla dagar på året. Julafton stänger väl runt 2-3 så tack å lov har vi inte öppet till 23 då! (jag är dock ledig julafton =)

2009-11-16 @ 10:20:57
Postat av: Emma

Jag jobbar extra mycket under julen =) Love it!

2009-11-16 @ 21:48:40
URL: http://emmasnya.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ja men då är det ju massa OB istället, så det blir win-win oavsett om man är ledig eller jobbar :)

2009-11-17 @ 07:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback