Katalin

Spelning i fredags hamnar rätt långt ner på listan över de Hoffmaestrokonserter jag har sett, men det berodde på publiken. Grabbarna var fortfarande grymma, men de fick lite dålig respons tycker jag, iaf i början var ubliken lite svårflirtad. Det här var första gången jag sett dem inomhus, det gör ju också sitt till.

Men bara för att jag föredrar att se dem på en Mosebackescen som badar i kvällssol så var det absolut ingen dålig show i fredags för det.

I början av spelningen stod jag långt bak tillsammans med mamma och Wille, men efter några låtar frågade jag mitt sällskap om det var ok att jag ställde mig mitt i smeten av hoppande fans och det var det. Efter bara några minuter var jag lika svettig om efter ett träningspass, så till nästa inomhusspelning jag går på ska jag se till att klä mig ungefär som att jag ska på träning.











Kommentarer
Postat av: Linda

Bra bild på din älskling där ;D

2009-10-12 @ 10:40:47
Postat av: Linda

Bra bild på din älskling där ;D

2009-10-12 @ 10:41:10
Postat av: armine

Ååå vilka fina bilder du tog Jasmine :D

Postat av: Jasmine

Ja klart att han ska vara med!



Armine, jag kan skicka lite bilder sen om du vill ha?

2009-10-12 @ 22:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback