Happy Halloween

Halloweenfesten var visst igår och inte ikväll, alltså hade jag en väldigt trevlig kväll igår. Amerikanarna som var där trodde inte på att det var rent bubbelvatten jag drack, de var övertygade om att jag hade vodka i också eftersom de aldrig hade sett en nykter svensk på fest tidigare. De trodde att vi drack vodka till frukost. Jag sa att det är ett missförstånd, det är ju ryssarna som gör det.

Det här med före- och efterbilder blev ju en sådan succé så jag tror bestämt att vi gör det igen!

 
Före - svettig och nytränad

 
Efter - läpparna, hatten och pistolen är på plats. Och så bonusen; klädbilden! Eftersom min lägenhet lider akut brist på ljus fick jag använda blixten i spegeln så man ser inte riktigt mina cowboyboots eller exakt hur extremt stor och vippig underkjol jag har, men så var det iaf.

Den gigantiska kjolen glömde jag då och då att jag hade på mig, därför drog jag alltid med mig lite burkar och glas ner från bordet när jag gick förbi. Som en vandrande minitornado, det kanske är något att klä ut sig till nästa Halloween?


Mitt festsällskap var lika snygga döda som levande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback