Ett, två, tre, hopp!

I lördags tog jag och Linda en morgonpromenad upp till Uppsala slott. Det var en otroligt vacker höstmorgon, jag hade kameran med så Linda fick ställa upp som motiv ett flertal gånger. Har massa fina bilder från den här morgonen med det var just en grej som jag tjatade om att få till; det perfekta hoppkortet. Som jag tjatade om dessa hoppkort under hela turen runt slottet. Linda hade aldrig gjort hoppkort tidigare så vi fick börja från grunden.


1. En feg början, en fot i backen är väl inget hopp! :)


















2. Mycket fin höjd i hoppet, men det var ju bara för att vi övade med hopp från bänken.























3. Ett alldeles strålande hoppkort! Domkyrkan i bakgrunden, bra höjd och fullt av energi!

Kommentarer
Postat av: Josefin

härliga biler på en hälig tjej

2009-10-13 @ 08:44:49
Postat av: Linda

Hehehe läskigt att hoppa.

Skön och frisk promenad!

2009-10-13 @ 09:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback