Festförberedelser

Imorgon är det fest! Då måste man börja fixa sig redan kvällen innan (jo, så står det i alla bloggar jag läser) alltså har jag redan börjat med förberedelserna. Först tänkte jag att det kanske räckte med att spela partymusik samtidigt som jag dammsög, men det kändes inte tillräckligt.

Därför kom rullarna fram, här ska lockas hår! Och så får jag inte glömma "före och efter-bilder", det gör sig bra i en blogg. Tanken är ju att man ska se så sjukt stor skillnad på före och efter (är det inte sjukt stor skillnad kan det ju knappast kännas värt att börja fixa kvällen innan, eller?). På mina bilder har jag lagt lite extra krut på just före-bilderna eftersom jag tror att det blir svårt att få till den där sjukt stora skillnaden annars.

 

Den uppmärksamme ser att det krävs hela två hårnät för att hålla paketet på plats.

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj locka hår och allt, väntar med spänning på efterbilderna =)

Postat av: Emma

Haha!

2009-10-24 @ 13:45:40
URL: http://emmasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback