Härliga helgen

Alldeles strax är det läggdags, ska bara invänta den sista tvätten som snart är klar i torktumlaren.

Har haft en väldigt skön helg, i fredag kom Linda hit och vi pysslade med vårt projekt tills sent på natten, kommer bli finfint när det är klart!

När Linda åkte hem i lördags kom Emely över istället. Vi var utrustade med raggsockor och mjukiskläder och låg i sängen precis hela dagen och kollade på serier och film. När Einar kom senare på kvällen föflyttade vi oss till vardagsrummet, utöver det så var det just så komaliknande lugnt som man kan behöva ha det ibland.

Idag har jag gjort som jag numera brukar göra på söndagar; promenerat runt i flera timmar i jakten på den perfekta lägenheten. Mycket energikrävande och tröttsamt, de som säger sig gilla sånt här ljuger.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara boka in ny göra bok kväll! Det är portofritt nu på fuji fram till den 29e tror jag(konstigt datum en tor. oxå) så jag tänkte framkalla! Kan ju ta några "lätta" kort som finns digitalt då =)

2009-10-20 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback