Jag är nog tuffare än somliga tror

Nu har jag gjort det igen, tittat på skräck innan läggdags. Har varit sugen på att kolla på Skräckministeriet som visas på SVT eftersom det verkar så intressant. Det var intressant också, det program jag tittade på hade temat "Japansk skräck" och hälften av programmet handlade om läskiga filmer där alla ser ut som tjejen från The ring. Jag har inte sett The ring och har inga planer på att se den heller, alltså satt jag under den här delen och höll för ögonen så fort det var något annat än skräckexperna som syntes i bild.

Andra halvan fick jag slappna av i handen eftersom den handlade om monster (typ Godzilla) och varför de har blivit så populära (de symboliserar "hoten från väst") och den sortens monster är jag faktiskt inte ett dugg rädd för. Blev så himla kaxig där i slutet att jag ska nog kolla på ett nytt avsnitt ikväll.

Naturligtvis var jag ändå tvungen att kolla på tecknat det sista jag gjorde innan jag somnade, men ändå! Inte blunda en enda gång under andra halvan av ett skräckprogram, kan vara så att jag satte nytt personligt rekord där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback