Mattor

Hade det inte varit för att jag redan tycker att golvet i hallen och köket i lägenheten är snyggt som det är så hade jag omedelbums klickat hem den här fina trasmattan i plast.

I vanliga fall är jag inte så förtjust i mattor, de är i vägen när man ska städa, svårt att göra rent, hittar inga jag gillar, osv. Nu inser jag att det beror på att jag har tittat på fel sorts mattor, jag vill inte ha sånna med diskreta mönster eller lurvigt material. Nä, ska det va så ska det va trasmatta i plast.


Kommentarer
Postat av: Nina

Här hinner det hända grejer när man inte är online på ett par dagar =) Grattis till lägenheten gumman, gud va skoj! Den ser ju superfint ut, och perfekt med nära till allt =)

Postat av: Jasmine

Haha, ja det går ju undan det där, helt sjukt egentligen att man ska bestämma sig så snabbt för sitt livs största köp.



Ja den lägenheten är verkligen jag, längtar till inflyttning!

2009-10-25 @ 22:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback