Ny leksak

I flera år har jag velat ha en systemkamera och nu har jag äntligen köpt en Canon EOS 1000D.

Igår morse var mamma, pappa och Wille på Elgigantens stora nyöppningsrea i Uppsala. Mamma och pappa skulle ha en ny kompaktkamera och lillebror behöver en ny kamera inför resan. Jag skickade en beställning på en likadan som den Wille skulle köpa så på torsdag kommer mamma hit med med min nya leksak. Att det blev en Canon är perfekt eftersom pappa har en del Canonobjektiv hemma som vi kan använda. Yey yey yey!

Hade jag haft den här nu så skulle ni ha fått en till sån där "kolla vad nöjd jag är-bild" men den minen vet vi ju hur den ser ut vid det här laget så ni kan nog föreställa er att jag står och flinar brevid kameran på den här bilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback