Det där med att försöka vara som folk är mest

Sakar som folk kanske inte brukar säga och göra efter en godkänd uppkörning:

Vadå godkänd? Godkänd som i att jag får körkort?

Försöka krama vägverketmannen i bilen för att jag blev så glad (han hade tydligen bara tänkt skaka hand).

Utbrista Gud vad glad min mamma kommer bli! Nu kan hon få dricka vin igen på helgerna. Ja alltså inte så att hon är alkolist eller så men hon har ju varit tvungen att vara nykter varje helg eftersom hon har övningskört med mig.

Efter att ha skrivit på alla papper fråga vägverketmannen (som sitter kvar i bilen och skriver lite papper till) om han behöver mig till nåt mer, när han säger att det inte behövs så hoppar jag ur bilen och tar den här bilden:




Har ni sett någon med ett så nöjt leende förut? I bilen där bakom mig sitter vägverketmannen kvar och undrar om det verkligen var rätt att ge ett körkort till någon som verkar sakna varendaste uns av behärskning.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha!

Postat av: Johanna

Grattis gumman!

2009-09-29 @ 20:08:50
URL: http://johanas.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är grym, men det har jag redan sagt =)

2009-09-30 @ 12:44:46
Postat av: Anonym

drömde om dig i natt igen, fantiserar om härliga bilturer i längs likt halmsta kungsbacka o spenderade alla mina pengar på apoteket för att alltid vara SÅ frisk o redo att bli uppplockad och bortkörd från denna stan med världens bästa jas! jag hoppas du har lika kul

2009-10-01 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback