Ge mig! Gah!

I helgen var jag ute och övningskörde med mamma och vi åkte förbi en second handaffär i Uppsala. Där såg jag den mest fantastiska mangel jag någonsin har sett. Jag älskar ju som bekant nymanglade sängkläder och har utvecklat någon form av besatthet för allt som har med tvättstuga att göra så jag skulle så gärna vilja ha en sån där fin handvevad mangel som datorbord/skrivbord.

Den va så vacker att jag fick tårar i ögonen. Och så var den så tung att jag fick tårar i ögonen när jag försökte lyfta den.

Hade det inte varit för att jag inte har någon aning om hur mitt boende kommer att se ut nästa år så hade jag köpt den på studs och hivat ut mitt gamla datorbord genom fönstret.

(Här skulle det vara en bild på mangel från Blocket som ser exakt ut som "min" mangel, nu fungerar det tydligen inte att ladda upp bilder så ni får klicka på länken istället:
http://www.blocket.se/gotland/Mangel_23458277.htm?ca=11&w=2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback