Färgblind med dyslexi - eller bara förvirrad

Idag gjorde jag det.

Det där som man inte själv kunde förstå när man satt i kassan - hur kunder försökte dra fel medlemskort som att de inte hade någon aning om i vilken butik de var.

Stod inne på ICA och fattade inte varför såg så konstigt ut i displayen när jag drog mitt Medmerakort.

Började förklara för kassörskan att jag inte alls är dum i huvudet, utan bara lite förvirrad, och att jag också har suttit i kassan och då kunde inte jag förstå hur folk kunde dra fel kort, osv. Då framstår man inte direkt som förvirrad utan snarare som dum i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha

jag har flera gånger vart lite tveksam på vart jag är när jag börjar närma mig kassörskan, försöker hitta en logga någonstans, ett bra tips är att dra fram en påse och titta... =)

Postat av: Jasmine

Fast jag visste ju vart jag var, tog bara fel kort :)

2010-04-14 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback