Påskhelgen

Vilken påsk det blev!

Tack till Emma och Linda som var här och fyndade på loppis, hängde, promenerade, shoppade, gick på bio och hjälpte till med att fixa här hemma.

Har bara någar utav lördagens loppisfynd på bild men det var på lördagen jag gjorde det största inköpet: nytt soffbord



Eftersom jag är totalt oförmögen att slänga saker så behöver jag någon som pekar med hela handen och säger åt mig att göra mig av med lite grejer. Det lyckades Linda och Emma med idag så nu är kartongerna borta från köket och jag har äntligen fått dit köksbordet och stolarna




Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fint du fått det! Jag gillar soffbordet! Typiskt att jag inte kunde va med. Har du planerat när du ska ha inflyttningsfesten än?

Postat av: Jasmine

Tack tack, ja det var synd att du inte var med. Inflyttningsfest blir kombinerad med födelsedagsfest och det blir inte av förrän jag har opererats, målat om hemma och fått det stambytt, så räkna med någon gång i höst typ.

2010-04-06 @ 11:18:18
Postat av: linda

nej men vi kan väl inte vänta till i höst heller! Någon form av preskriberings tid finns det väl på födelsedagspresent :P efter operation tycket jag sen får vi väl ta nån nyinvigning vid stambyte och ommålning?

2010-04-06 @ 23:28:19
URL: http://lindsing.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hoppar att fira 25-årsdagen och satsar stort på att fira när jag fyller 26 istället. Stambytet blir klart i november nån gång.

2010-04-07 @ 08:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback