Traderat

Efter att Emma lärt mig hur proffstraderare jobbar så klickade jag i veckan hem fler delar till min servis "Gefle Agneta"

Här är uppläggningsfat, skål och tre djupa tallrikar som jag hoppas kommer med posten snart



I verkligenheten är de inte sådär röda, utan mer rödbruna. Jag letade rätt länge efter servisen för mig men när jag såg Gefle Agneta så visste jag att this is the one. Hittills så har jag (förutom det på bilden ovan) mattallrikarna, assietterna, djupa tallrikar och den lilla kannan. Om någon är ute på loppis och ser några andra delar så får ni gärna tipsa mig (eller köp för guds skull så gör vi upp i godan ro efteråt).

Kaffekopparna verkar finns i två olika utföranden, med och utan blommor, men tekopparna har jag bara sett utan blommor. Vill helst ha med blomdekoren, men den utan är fin den också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback