Det är påsk och jag mår bra

Igår var det middag med jobbet på "Greken på hörnet", en trevlig kväll och fick hälsa på en kollegas alldeles fantastiskt söta bebis. Blev en jättetrevlig kväll och nu blir det massa mer trevligheter under påskledigheten.

Ska träna strax och sen åka till Uppsala, påskfira med familjen ikväll och sen åker jag hem och får besök av Linda och Emma i helgen.

Är på så odrägligt bra humör, studsar fram när jag går och ler. Ingen särskild anledning alls egentligen utan bara en känsla av att allt är så himla bra här och nu.

Det är påsk. Har gjort eget påskgodis till påskäggen. Ikväll ska jag hänga med familjen och lillebror är hemma igen. Semesterplanerna börjar se riktigt, RIKTIGT bra ut. Skrattar tillsammans med roliga kollegor. Känner mig frisk och stark. Älskar att vara hemma i min egen lägenhet. I helgen är det megaloppis. Jag ska få besök av fina vänner. Har anmält mig till ett motionslopp.

Allt är helt enkelt så bra just nu.

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul att höra, fortsätt så! Glad påsk.

2010-04-01 @ 14:16:24
Postat av: Linda

Å blir glad av att läsa detta! Kul! Skulle vi ta fika på fredag oxå? Jag kan från kl 15-15.30.

Kläm

Postat av: Nina

Härligt =) Äntligen våååår, helt underbart och gör dessutom underverk för humöret =)

2010-04-02 @ 13:45:22
URL: http://ninamagnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback