Mörkblå kärlek

Åkte ner på stan med en enda uppgift: köpa nya byxor.

Hittade vanliga svarta jeans, bra det var det som jag hade tänkt mig. Men sen så hittade jag nåt mer. Jag hittade byxorna som jag kommer att ha på mig varenda dag hela sommaren (och våren när det blir tillräckligt varmt). Och resten av livet också skulle jag tro. Så fort jag drog igen gylfen och knäppte knappen så började vår kärlekshistoria. Det kan vara så att jag gjorde en liten lyckodans där i omklädningsrummet, så kan det mycket väl vara.



En bild kanske säger mer än 1000 ord men de här byxorna måste upplevas.

Det blev ännu mer shopping. Förutom det som syns på bilden här nedan så fick jag med mig ett gult linne med giraff på (klär inte i gult men blev kär i giraffen), två hårband, två nagellack (
stopp & väx funkade, jag har slutat bita!) och en blommig sjal.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jasmine har börjat modeblogga! ;) Härligt när man blir kär i ett plagg sådär, själv har jag också tokshoppat idag, har lite smått ångest över det men jag behövde faktiskt nya grejer. Intalar jag mig själv =)

Postat av: Jasmine

Ja vem trodde att den dagen skulle komma då jag sitter i photoshop och klipper ihop bilder från min shoppingrunda :) Förstår att du blev kär, fanns ju massa fint!

2010-04-28 @ 07:17:42
Postat av: Linda

blev en hel del där ja, ser jag TRE par nya skor...snart får vi komma o rensa ut igen!

2010-04-29 @ 21:54:45
URL: http://lindsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback