Semesterplanering

Woho! Nu är första inbetalningen till Kroatiensemestern gjord, i augusti sätter jag för andra gången i mitt liv min fot på en segelbåt. Kan inte det där med styrbord och babord (barbord vet jag däremot vad det är), tycker att fenderskämtet i Sällskapsresan är fantastiskt roligt, vet inte riktigt var Kroatien ligger men ändå har jag en bra känsla inför den här resan.

Känner inte alla som ska med vilket bara gör det hela ännu roligare, nytt land, nya människor men samma gamla rosé kommer bli en bra mix.

Kommentarer
Postat av: Josefin

ja de kommer bli toppen hjärtat!! tror du komemr tycka om de flesta lättsamma glada posetiva människor. ja och rosé tycker alla om! ;) varmt och härligt. stora båtar :) till havs till havs!

2010-04-09 @ 10:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback