Gröna Lund

Gröna Lund igår och jag skrek mig hes i bergochdalbanan. Vid förra grönanbesöket åkte jag Fritt Fall. När jag satt där högst upp så sa jag till mig själv att om jag någonsin skulle få för mig att göra om det så gör mitt eget hjärta slut med mig.

Det händer inte jätteofta men igår fick det sunda förnuftet tala och jag lät bli Fritt Fall (och alla andra åtattraktioner som man bara behöver höra namnet på för att få åksjuka (Insane, Extreme, osv.).

Allt jag egentligen vill göra är ju att åka Pop-Expressen och spela på chokladhjul. Det fick jag göra också, himla nöjd med årets grönanbesök med andra ord.


Kvällen avslutades med drink. Försök glida in obemärkt på Berns med den här under armen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat jasmine! :)

2010-08-06 @ 11:09:16
Postat av: Anonym

Gröna Lund är helt Okej. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback