Semester älskling

Jag har semester och borde rimligtvis ha hur mycket tid som helst över för att uppdatera bloggen. Men så är det inte sörru. Jag åker på tjejsemester, festar, sover, tränar, läser böcker och vistas utomhus på min semester.

Och nu ska jag åka ner på stan och köpa miniförpackningar av allt man kan tänkas behöva under en veckas segling i Kroatien. Minischampo, minitvål, minihårpray, minialvedon, osv. I övrigt så har jag min packning ganska klar; ett linne som det står "Sail away" på, en jacka som har de rätta färgerna men inte är riktigt vattentät, en tunika som matchar ett glas rosé och massa shorts.

Ikväll tittar jag på S.O.S - En segelsällskapsresa för att lära mig lite båtvett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback