Hur gick det med planen?

Men gudars vad bra det blev! Ljummen sommarkväll, heta donnor, reggaemusik i bakgrunden och en massa gott att äta och dricka.

Bäst av allt var den trevlige, medelålders brandmannen som kom fram och frågade om vi inte inte ville ha sällskap av hans yngre kollegor. Underbart med folk som delar med sig av sina jobbarkompisar sådär.

Kvällen fortsatte på Flustret, där var det snygg krabbdans ett tag och sen så slutade det med falafel på Nybrogrillen. 



Bild 1: Ja, jag är redo
Bild 2: Tur att brandmännen kom och åt upp lite av daimen
Bild 3: Rosa piff
Bild 4: Reggaegodis
Bild 5: Skön jungfru
Bild 6: Vackraste leendet och snyggaste hatten
Bild 7: Med filt, vin och fnitter blir sommarkvällen aldrig för kall
Bild 8: Barfotadans
Bild 9: Krabba!
Bild 10: Jag skulle vilja se mer kön i dansen
Bild 11: Amazonkvinna kramar normalbyggd kvinna
Bild 12: Ladda pengar för nattamat

Dagen därpå krävdes det minst 10 längder i bassängen på Centralbadet för att jag skulle vakna till liv och detta trots att jag hade en nykter utekväll.

Åkte tillbaka hem på lördagen och det blev en filmkväll hemma hos mig tillsammans med Åsa. Vi kollade på en lagom tramsig film och sen tittade vi på blixtarna som lös upp himlen.

Regnet tog ett uppehåll hela söndagen och jag tog en promenad runt Kungsholmen med en annan Åsa.

Det har blivit mycket promenader nu och mindre löpning. Vi får se om det straffar sig på onsdag när vi ska springa iFORM-loppet i Sundbyberg. Börjar iallafall tagga till inför det och tog en liten tur ikväll, den enda gången det går att springa ute är efter ett regn som rensat luften lite. Nu håller vi tummarna för att det finns lite spring kvar i benen trots att det har varit några slappa sommarveckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback