Tack tack tven

Jag är dålig på det med att titta på tv, det vet vi. Det finns alldeles för mycket att titta på och jag ligger efter i ALLT. Streamar (svengelskt verb) serier från 1998, så efter är jag.

Men det har varit ett program som har varit värt att slå på tven för (efter att först kopplat in den, sisådär en månad efter att jag flyttade in i lägenheten igen) och det är "Så mycket bättre". Den reprisen har varit söndagarnas höjdpunkt, men nu är det slut med det. Men Eldkvarn finns fortfarande kvar och deras
låtar skulle jag aldrig lyssnat på om det inte var för det programmet så tack tack till tven för din insats.

Kommentarer
Postat av: Nina

Micke lärde mig lyssna på eldkvarn när vi träffades, det är jag glad för.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback