Mycket på gång i mars

Har satt ut lite grejer på Blocket och nyss kom några och hämtade skänken och datorbordet. På tisdag kommer en kille och hämtar tven. Nu är det bara den lilla tv-bänken* kvar som behöver hitta en ägare, annars hamnar den på soptippen nästa helg.

Flyttpackandet idag blev fördröjt av ett gallstensanfall men nu är jag i full gång med att sortera, rensa och packa. Bara en vecka kvar till flytt nu och mindre än två veckor kvar tills vi åker till Berlin :) Där är våren på gång, idag var det 10 plus och sol vilket låter snudd på som högsommar i mina öron som inte känt någon annat än minusgrader de senaste två månaderna.

Heja mars, det kommer bli en bra månad!

*En timme senare: Nu är tv-bänken också borta.

Kommentarer
Postat av: josefin

nice sälja saker. ja har oxå sålt en hel del på blocket. här är 4 plus nu kl tio på kvällen, snön smälter!! äntligen.vi va i sthlm på dagen bara åkte hem vid fem och du jobbar väl till fem? så därför ringde vi ej. du jobbar väl inte i centrum heller? puss

2010-02-28 @ 22:17:52
Postat av: Jasmine

Blev helt chockad idag när jag såg asfalten på trottoaren när jag gick ut, hejdå snön liksom.

Attans att ni inte sa till så kunde jag åka in för en lunch eller fika, jobbar inte i centrum, men det ligger ju bara 7 minuter bort =)

2010-02-28 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback