Fast i Uppsala

Det blev ingen Göteborgsresa, men istället så hamnade jag i Uppsala. Det var inte helt lätt att ta sig hit, men jag gav mig in i matchen innan SJ gav upp helt och därför kom jag fram till förfesten lagom tills melodifestivalen började. Det var riktig tjejförfest hemma hos Rosa med massa gott plocksnacks och tjejspel.

Det blev en ganska sen utgång och det blev en sen kväll överhuvudtaget för vi hamnade först på Max och sen på efterfest. Den mest komiska efterfest jag har varit på, skrattade konstant där i några timmar. Fick dessutom med mig ett tjusigt stringtidningsställ hem, kul med fynd sådär i trapphuset.

Det blev inte många timmars sömn, men jag var ändå uppe i god tid för att ta mig hem till Stockholm. Klockan är nu halv åtta på kvällen och jag sitter fortfarande i Uppsala. Ska strax ge mig ut för att göra ett nytt försök. SJ är ju som bekant inte särskilt stabilt när det är sånt väder som det är.

Jag, Linda och Elin tog en vinterpromenad i solskenet så solenergi plus världens roligaste servetris på pizzerian gjorde den här dagen bra ändå trots att jag inte kommit hem som planerat. Har träningsvärk i magmusklerna efter att ha skrattat i nästan ett dygn nu och det får ju ses som ett strålande betyg på den här helgen.





Nu är klockan halv elva på kvällen och jag har hunnit vara hemma en liten stund, hittade ett tåg till slut.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahahahaha!

"oj lite smutsigt här.."

"jag förstår att sista timmen måste ha varit jobbig"

"låt tjockisen betala, tjockisen kan gå härifrån inga problem"

"vill ni ha en öl eller resorb?"

"you raise me up...." (Anton)



HUMOR ja! :)

Postat av: Jasmine

"Vad är godast: nakna eller ulliga får?"



Verkligen humor alltihopa :)

2010-02-22 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback