Det är bra nu tack

Herregud vad jag är less på att ligga i sängen! Missade grejer jag skulle göra i Uppsala i helgen, missade grejer jag skulle göra här hemma. Igår fick jag besök och det var trevligt, även om en halvt drogad Jasmine kanske inte är det bästa sällskapet man kan få. Men nu har det gått snart ett dygn sen det senaste anfallet, håller tummarna för att det är över för den här gången och biverkningarna från medicinen har äntligen börjat klinga av. Det är hemskt att känna sig konstant drogad och trög hela tiden, allting var totalt avtrubbat.

Det gnälls en hel del från mitt håll nu, men tro mig - det är befogat.

Kommentarer
Postat av: linda

och gnälla får man!

och vi tycker synd om dig!

Kraaaaam

2010-01-31 @ 13:36:59
Postat av: Jasmine

Tack! Hoppas att de inte sätter igång igen så att jag kan komma till Uppsala nästa helg utan problem. Kram

2010-01-31 @ 15:50:45
Postat av: linda

ja och beroende på operatin- göteborg!

men de löser sig!

2010-02-01 @ 00:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback