Det där kunde ha slutat illa

Det blev en svettig början på den här dagen. Ljudet på datorn fungerade inte, fanns inte ens någon ljudenhet att försöka fixa. Beklagade mig högljutt över det för mina kollegor som gjorde misstaget att fråga varför jag såg så ledsen ut. När jag berättade vad som hade hänt var deras första reaktion att det var väl inget att bli så upprörd ut, men sedan så fick de något förstående i blicken, nickade medlidande när de förstod den fullständiga innebörden av denna tragedi och sa "just det det är ju du och Anton på morgonen".

Men jag löste det. Installerade om ljudenheten och se! Varde ljud och viktigast av allt; varde
Morronrock.


Bilden är snodd från ovan nämnda sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback