Plus och minus med helgen

Det var extremt tomt att komma hem till mamma och pappa utan att det kom en glad hund och mötte en, svårt att somna för att jag inte hörde några något tassande som avslutades med en duns när han la sig brevid min säng, ingen Lukas som kom och buffade undan boken när jag låg och läste för att jag skulle klia honom istället.

Väldigt tomt helt enkelt.

Men helgen var inte bara ledsam. I fredags var jag på Katalin och såg Hoffmaestro & Chraa. De körde den bästa versionen av "If you leave me now" jag någonsin sett och bandpresentationen var den tyngsta de gjort.

Träning tillsammans med Tove på Centralbadet på lördagmorgonen, där hittar man den vackraste utsikten en simhall kan ha. Sen blev det shopping och lunch på stan för att sedan avsluta med en kväll ute på nation.

På söndagen åkte jag hem till Stockholm igen och här blev det lite jobb och pulkaåkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback