Imorgon kommer lönen, idag shoppar jag på loppis

Ville ha en jeansjacka och satt och kollade på nätet efter någon fin som jag kunde tänka mig. Hittade fler stycken.

Klickade inte hem någon, istället gick jag till en loppis och köpte två stycken till halva priset av vad en ny skulle kosta. Och då tog de inget extra för att de har blivit sådär skönt mjuka och lagom slitna.

Köpte en vit blus också (blus liksom, när hade man det senast?) som enklast kan beskrivas som något min farmor skulle ha på sig. Knapparna är pärlor med guldkant. Har ingen aning om när jag ska använda den, men den var helt enkelt för söt för att motstå.

De här fynden firar jag med middag på stan och sen ska jag äntligen se Avatar. Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill också se Avatar!

Postat av: Jasmine

Den var grym, se den!

2010-01-27 @ 01:23:44
Postat av: Linda

Nina vi får gå se på avatar!

2010-01-28 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback