Klipp mig

Har bokat klipptid om två veckor. Har inte bestämt hur jag vill ha det. Först trodde jag det, tänkte göra sådär som jag gör varannat år; uppklippt, axellångt med lång snelugg. Sådär har jag hållit på i över 10 år nu - klippa axellångt, hålla det på den längden ett tag, låta det växa ut och sen klippa igen, osv.

Blev inspirerad av
Armine att klippa till på något annat den här gången. Men först måste jag ju komma på vad jag vill ha så hjälp mig nu.

Krav: Jag måste fortfarande kunna sätta upp håret, iaf med spännen. Och ingen rak lugg för guds skull! Det misstaget gör man bara två gånger.

Utöver det får ni ösa in tips, det är alltså bara klippning som gäller, färgen behåller jag som den är.

Kommentarer
Postat av: Nina

Misstaget med rak lugg kommer bara hända EN gång för mig, haha ;) Armines var ascoolt ju! Spännande vad det blir för dig, jag skulle också vilja våga göra något drastiskt, men mitt hår växer ju inte så jag skulle aldrig våga rikera nåt :) Men go for it, gör nåt nytt!

Postat av: Jasmine

Ja nåt nytt blir det, men vad?

2010-01-04 @ 11:01:04
Postat av: Linda

Du var ju väldigt fin när du hade lite kortare. Men långt e ju oxå fint, kanske rödhårig igen? Svårt.

2010-01-05 @ 10:26:48
Postat av: Jasmine

Färgen kommer jag inte ändra på, bara klippning. Joo vill ju ha kortare, men inte på samma sätt som jag alltid klippt. Har en liten idé om att behålla längden på underhåret och klippa upp överhåret ordentligt. Så länge jag inte börjar lägga i massa konstiga slingor så borde det ju inte se alltför emo ut.

2010-01-05 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback