Lyssna sa jag

Nej men va 17 nu då!

Jag har ju en ganska jobbig grej som jag håller på med. Alltså den är inte så jobbig för mig, men kanske för andra i min omgivning. Jag älskar att pracka på folk min musiksmak, det är som knark för mig att se hur de sakta börjar nicka med i låten och om någon lägger till mitt låttips i sin playlist kan det närmast liknas en överdos.

Allra störst utdelning brukar jag få om jag presenterar en gammal låt som väcker glada minnen hos personen jag spelar den för. Men nu har Spotify förstört en av de bästa låtarna som jag hade på den där "ahh men du, kommer du ihåg den här då-listan". De har lagt upp den som förslag när man loggar in, fritt fram för vem som helst att skratta åt glada minnen till  den här låten utan att jag fick tillfredställelsen att tipsa om den. Jävla Spotify och hålla på och förstöra sådär för mig.

Men hörni, gör iaf er själva en tjänst och lyssna på
Narcotic med Liquido för den är bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback