Take me dancing

Fredagen den 22 jan kommer jag till Uppsala, då ska jag på Hoffmaestro på Katalin. Sen på lördagen vill jag gå ut.

Ert uppdrag är enkelt, ta med mig ut, placera mig på dansgolvet och håll mig sällskap där.

Ehh jo en sak till, vi går väl till Flustret? Det är nämligen så att jag måste få dansa till
Lady Gaga och jag tror att det är störst chans att få göra det där. Har vi riktig tur så spelar de också den där "hotellåten", men det är inget måste.

2010 - året som började med att jag inte kände igen min musiksmak

Kommentarer
Postat av: linda

är det den 22jan Hoffmaestro spelar? Elin sa den 23e. Jag är på kryssning 21-23 (hem morgon) så jag hoppas på den 23e!

Lady Gaga kan du nog höra överallt :) Jag röstar för Hyllan. =)

2010-01-05 @ 10:24:28
Postat av: Jasmine

Jag ska på spelningen den 22 jan, såg nu att de har satt in en extraspelning den 23e eftersom det är slutsålt till den 22a.



Kul med kryssning! Vart? Hyllan går jag aldrig till igen, har aldrig haft kul där.

2010-01-05 @ 10:38:58
Postat av: Nina

Flurran är ju vårt hak, roligare där!

Postat av: Jasmine

Bra Nina, jag håller med dig :)

2010-01-05 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback