Tröja - igen!

Tack Emma som sa åt mig att kolla in Monkis rea när jag var i Uppsala sist. Jag har aldrig varit på Monki förut, men är glad att jag gick dit för där hittade jag min nya favorittröja: en kort munkjacka.



Nu när jag var uppe i tvättstugan så klädde jag av mig den när det var dags att stoppa in maskinen med mörk tvätt och jag vet att jag kommer att dra på mig den igen så fort den har torkat.

Är det någon som har statistik på hur lång tid man kan ha en sån tröja som man har varje dag och tvättar en gång i veckan innan den faller i bitar? Bara så att jag vet hur många jag ska köpa för att det ska räcka en hel livstid liksom.

Kommentarer
Postat av: linda

förstår varför du gillar den korta...... med den midjan! :D

Postat av: Jasmine

Haha det tänkte jag inte ens på, men det bästa är ju att jag kan ha den på jobbet, när den är kort så känns den mer som en kofta än en munktröja liksom :)

2010-02-01 @ 07:53:01
Postat av: josefin

jävlar i min låda va smal du blivit!! vilken midja! fin tröja oxå såjklart =)

2010-02-01 @ 09:17:24
Postat av: Jasmine

Haha, tack, men det har inte hänt så mkt sen sist du såg mig faktiskt, är nog mest solljuset som ger den där effekten tror jag :) Har så värdelös belysning vid spegeln så om jag vill ta utan blixt så måste jag passa på när solen skiner :p

2010-02-01 @ 10:25:22
Postat av: Anonym

wow

vilken babe!

2010-02-04 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback