Wanna play?

För en som aldrig är ledig mitt i veckorn annars så är det trevligt när det dyker upp en röd dag såhär mitt i veckan. Tog sovmorgon, tränade vid lunch och kollade på dåliga serier ett tag när jag kom hem.

Nu är jag så rastlös och det finns inte en endaste som vill hitta på något eftersom alla vägrar kliva utanför dörren bara för att det är kallt. Ok, när jag gick från simhallen så hann mina tår förvandlas till små isbitar, men de har ju tinat nu och med mitt guldfiskminne så har jag redan glömt hur kallt det var och hur ont det gjorde. Redo att ge mig ut igen med andra ord. Vill gå ut, spela biljard, gå på bio, åka pulka i mörkret, nånting! Men ingen har hört mina böner så jag får väl underhålla mig själv resten av kvällen.

Bara för att visa att jag kan ska jag ta en kvällspromenad runt sjön. När jag kommer in igen ska jag börja fundera över vart mina tår tagit vägen. Typ bryta loss dem och leka mänskligt pussel med de små rackarna.

Jag finns vid Lötsjön om ni vill hitta på nåt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har ni för skor flickor?! Klä på er och i med raggsocka om ni ska gå hem!

Postat av: Jasmine

Gick i värdelösa (men snygga) skor från jobbet, men på den där promenaden drog jag på vinterkängorna så alla tår är kvar :)

2010-01-12 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback