Träning för hjärtat

När hjärtat är tungt får man se till sysselsätta sig med annat och då är träning perfekt för att distrahera tankar och känslor.

Eftersom jag råkade skära upp min häl i helgen (tillsammans med en hel del andra skador) så är inte foten särskilt springvänlig. Tur att det är lugnt på jobbet så att vi hinner med lååånga promenader på morgonen, varvar det med roliga utomhuspass och ikväll känns magen såpass återställd att jag kan gå på core igen.

SMHI lovar regn imorgon så jag ska ut nu och leta regnställ. Kommer behövas till morgonens promenad och, om inte förr, till höstens vandring som väntar efter semestern.

Kommentarer
Postat av: Josefin

vandring? vart ska du vandra o med vem? ledsen gumman. snyft. inte hört av sig eller?

2010-07-28 @ 19:01:31
Postat av: Jasmine

Nix, inte ett ljud :( Bara att skaka av sig och gå vidare. När vi kommer hem från kroatien så ska jag ut och vandra i Ombergen med jobbet i ett dygn, ska bli jättekul! Som en uppvärmning inför våra äventyr nästa år ;)

2010-07-28 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback