Att ta det goda med det onda

Den här helgen har varit både himmel och helvete.

Himmel för att vädret har varit fantastiskt, jag har haft världens bästa sällskap, skrattat och haft det hur bra som helst.

Helvete eftersom jag satte nytt rekord gällande gallstensanfall, fyra stycken på ett dygn. Stenarna var det som gjorde att jag inte kunda fira Nina ordentligt på hennes födelsdagsfest i lördags. Men under de timmarna som jag hann vara med (och faktiskt var vid medvetande) var trevliga.

På fredagen var jag på Bryggan tillsammans med Emma och Linda. Vi åt och drack, drack och åt och skrattade åt det mesta. Fantastiska kvinnor det där!

Jag trotsade gallstensattackerna på lördagen och följde med till Fjällnora. Varför ligga inne och ha ont när jag kan göra precis samma sak på stranden liksom. Sola, bada och sova hela långa dagen, fits me fine.

På kvällen var det tjejefest hemma hos Nina i nya lägenheten. När jag vaknade upp efter den sista attacken var jag väldigt groggy av alla mediciner alltså hoppade jag utgång den här gången. Tråkigt för jag hade nya dansskor på mig, men får ta på dem en annan gång helt enkelt.

Kom ut tidigt i solen på söndagen, först i lekparken hos mig, sen behövdes det bad också så dagen fortsatte nere vid kolonilotterna.

För att inte verka som helt förslappade människor som bara girar sol hela tiden så finns det bildbevis på att vi spelade beachvollyboll också på Emmas gård. Vi var inte särskilt bra, men väl kämpat hälften vunnet brukar man väl säga?

   

   

Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig som blond. blonds have more fun ;) skit snyggt- låter som du haft en mysig helg. dumma gallsten bara. hoppas du mår bättre nu

2010-07-05 @ 15:41:52
Postat av: Linda

Så trivsamt å ha dig här på helgerna :) På fredag kanske jag å emma kommer?

2010-07-05 @ 16:19:32
Postat av: Jasmine

Tack Josse! Måste säga att jag trivs verkligen med att tillhöra den blonda skaran nu när jag vant mig :)



Linda, du och Emma är så välkommna sååå!

2010-07-05 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback