Lunchshopping

Stor rea på Cubus idag, självklart var jag där. Skulle ha nya jeans och det hittade jag också (och en blus, ett linne, ett par cykelbyxor, ett par leggings, och en kjol, men det kan vi ju tala lite tyst om).

Och en jumpsuit. Skrattade när jag såg en för första gången. Flinade lite när jag såg någon prova en för några månader sen. Fick kraftiga vill ha-känslor när jag såg en på en tjej i helgen. Köpte en sparkdräkt i vuxenstorlek idag, så kan det bli ibland.

Och ni kommer ihåg de underbara kilklackarna i förra inlägget? De behöver inte få det ensamt i skohyllan, nehejrå! Tog med kompisar hem också.




Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar!

Postat av: josefin

du är så jävla snygg! får ont i ögonen. grr min finis

2010-06-19 @ 11:02:41
Postat av: elin

f-N va snygg du är!

2010-06-27 @ 19:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback