Blonds have more fun?

Min utväxt började se riktigt dassig ut och min frisör som jag brukar gå till har stängt över sommaren.

"Kan ju inte vara så himla svårt att göra slingor själv", tänkte jag.

Det blev inga slingor, färgen liksom spred sig till hela håret. Jag skrek rakt ut när jag först kollade mig i spegeln. Blundade, och när jag öppnade ögonen igen så skrek jag lite till.

Så. Jävla. Blond.

Det är för gult. "Det går ur efter några tvättar", säger en erfaren blonderad kollega. Jag ska tvätta håret med silvershampoo varje kväll, på lördag faller domen om det får stanna eller inte, men tyck gärna till redan nu.



Ehhh, jo ska klippa mig också, men det tänker jag låta någon frisör i närmaste galleria sköta. Kan ju inte göra allt själv liksom. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker blondie får stanna... Det är ju faktiskt sommar och jag vet ju att du redan bestämt dig =)

Postat av: Jasmine

Hehe va bra att du håller med. Jag har fortfarande inte vant mig, men blondinJasmine ligger ju bra i munnen så snart vänjer nog jag (och alla andra) mig vid det här :)

2010-06-17 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback