Fotboll

Det är 10 år (herregud!) sen jag slutade med fotboll. Jag äger inga fotbollsskor. Det är mitt i säsongen.

Ändå känner jag mig sugen på att ringa upp ett korpenlag och fråga om man kan få provspela. Fattar ju att man inte kan få vara med på match och så och har ingen aning om jag ens vet hur man gör längre.

Läskigt, läskigt, vi får väl se om jag vågar testa.




Edit: En kollega påminde mig om hur hög skaderisken är i fotboll och det stämmer ju faktiskt, det var några år där som jag ägnade mig åt att slå sönder mina fötter (vilket kan kännas än idag). Just nu tycker jag att det är alldeles för kul att springa och ska jag skada mig får det bli i löpspåret. Men nästa korpensäsong kanske jag är ute i tid och kommer in i ett lag i rätt tid.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja men fotboll e nog som att cykla va, det sitter i ryggraden :) På't ba!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback